Persverklaring Hirsi Ali: opmerkingen

Wed Jan 19 19:56:10 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb het ook live gevolgd tot de uitzendingen tijdens de vragen
achterenvolgens weer overal afgebroken werden, en de opmerking over dat het
liberalisme niet dogmatisch was een reactie op de suggestie dat er iets niet
zou kloppen als liberalen van mening verschillen. Het is een typisch
Nederlands verschijnsel elkaar de maat te nemen en te doen alsof je iets
niet bent als er een ander is met een afwijkende visie.