Tue Jan 18 02:12:37 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben inmiddels een ouderwetse D66-er, denk ik, Marc,

Ik vind extremisten en onverdraagzamen uit welk hoek dan ook eng, althans als ze zich eng gedragen, niet persé al hun ideeën, want in bijna alle gedachtengoeden zitten ook verstandige waarden en benaderingen van problemen. Ik put er ook graag uit, want waar zouden we zijn als we alle wielen zelf moesten uitvinden. Het D66-gedachtengoed heeft trouwens zeker veel meer raakvlakken met wat gek genoeg het moderne conservatieve gedachtengoed wordt genoemd, zeker wat de vele burgerschaps- en liberale elementen betreft, dan met het linkse vrijheid en bestaansmiddelen ontnemende grote bureaucratische overheidsmodel.

Fritz