Niet-consequent neoKeynesiaans

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Mon Jan 17 09:31:28 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Het is eenvoudig genoeg. Geef de laagste inkomens meer geld en zij gaan dat
onmiddelijk uitgeven. Ze hebben geen luxe probleem, ze hebben armoe!
Helaas heeft de overheid de gewoonte links te geven en rechts weer terug te
pakken dmv gemeenteleges, id kaarten, o.g.b. openbaar vervoer,reeele
inflatie...
Of een koekje van eigen deeg, of lange termijn
Enfin je kan er waarschijnlijk zelf nog wel een paar bedenken die in
aanmerking komen..
lenny

>From: "Mark Giebels" <mark at giebels.org>
>To: <bbakker at usa.net>, <vreekamp at knoware.nl>, <D66 at NIC.SURFNET.NL>
>Subject: Re: Niet-consequent neoKeynesiaans
>Date: Sun, 16 Jan 2005 20:32:30 -0800

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/