Irak

Albert Willemsen awillemsen03 at FREELER.NL
Mon Jan 17 09:08:09 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bert en meelezers,

Mijn mening over Irak heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken, en ik
hoop dan ook dat het kabinet voet bij stuk houdt. Alleen begint Bot al te
schuiven las ik vanochtend.

Mocht de missie verlengd worden, dan vind ik dat we uit het kabinet moeten.
Buiten Den Haag is vrijwel iedereen het erover eens dat de oorlog en de
bezetting fout zijn. Als D66 bij verlenging blijft zitten, kunnen we onze
kiezers echt niet meer recht aankijken. De mensen verwachten van ons dat we
echt onze nek uitsteken voor de rechtsorde. Doen we dat niet dan zullen we
een zware pijp roken bij de volgende verkiezingen. De gekozen burgemeester
zal daar niets aan veranderen, oorlogen en mensenrechten tellen bij onze
achterban zwaarder dan de inrichting van de gemeenten.

Groet

Albert