Verplichte indentificatie

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Jan 16 09:22:53 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De eerste resultaten zijn er hoor.
Gisteren gebeurde er wat in de stad en de politie was snel ter plekke en ging op zoek naar getuigen. Een ervan wist me gisteravond te vertellen dat hij het had zien gebeuren maar gemaakt had dat hij weg kwam omdat hij geen ID bij zich had. Ik kijk wel uit zei hij, zo goed willen zijn om te getuigen en er een bekeuring bij krijgen.
Ik heb hem verteld dat hij dat alsnog zou kunnen doen en nu met ID. Hij zou er over denken maar het geeft wel aan wat de gevolgen zijn van de verplichting.

Ger