Vervalste Van Gogh gevonden...

Sat Jan 15 14:23:09 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>:
>Heel veel misstanden (...) komen eerst via webstites naar buiten. Dat is
>niet allemaal misinformatie.

 Die sites waar jij en Erik het steeds over hebben geven louter desinforma-
 tie (ze spelen in op de maatschappelijke onvrede) en vervolgens gaan jullie
 hier daarvan zitten getuigen. Jullie komen met jullie 'andersdenkerij' over
 als Jehova-getuigen met een hele grote voet. Dan gaan de deuren van gewoon-
 denkenden (of hoe jullie ongelovigen van buiten jullie gemeenschap ook mo-
 gen noemen) dus voor jullie dicht...

 Je moet eens vraagtekens zetten bij wat je allemaal leest. Je mag best eens
 twijfelen aan wat er in de andersdenkende kerk wordt gepredikt. Ik heb toch
 ook kritiek op wat er momenteel gebeurt ? Maar ik ben noch links/politiek
 correct, noch rechts/andersdenkend. Ik maak m'n eigen mindje wel up, ik ga
 niet op de loop met die maatschappelijke onvrede. Jij en Erik laten je ver-
 tellen wat je ervan andersdenken moet en verlangt dan wij hier ook gaan
 andersdenken. Dat kunnen jullie dus domweg vergeten.

 Voor gewoondenkenden is dat andersdenken van jullie absolute leegte, bij-
 eengehouden door verwarrende onzin. De dominees van de andersdenkende kerk
 predikken louter haat.

>Kamerleden verantwooren zich bij de kiezers en als Ayaan (...)

 Je bent er dus op tegen dat ze als andersdenkende in de Kamer vragen van
 gewoondenkende Kamerleden beantwoordt ? Omdat ze dan door de mand valt met
 haar verzinsels of zo ? Waarom zou ze niet mogen worden aangesproken op
 haar geloof - ze spreekt zelf anderen toch ook aan op hun geloof ?

 Marc Fluks, Amsterdam