Vervalste Van Gogh gevonden...

Sat Jan 15 11:04:11 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dolblij ben ik, Marc,

Met de uitkomst van mijn wens na de onverdraagzame moord door een
doorgeslagen moslim op Theo, dat de klokkenluiders een ander platform vinden
of starten om hun informatieve bijdragen te blijven publiceren. Wat een
onzin kraam je uit Marc, dat iedereen die publiceert i.p.v. angstig te
zwijgen onder de terreur en bedreigingen lijkenpikkers zijn. Jij staakt toch
ook niet je heksenjachten op iedereen die anders denkt dan jij? Ben jij dan
ook een lijkenpikker?

Fritz