D66-voorzitter: "of reutelt de onderbuik"

Fri Jan 14 15:38:07 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Getver wat een griezelig mannetje toch, dacht ik, onze voorzitter...

Zijn onderbuik reutelt maar door... open discussies gaat ie uit de weg, zeker op het eigen partijcongres,liever zet ie gekozen kamerleden van D66 en daarbuiten via wandelgangen en met behulp van vriendjes persoonlijk onder druk. En een ieder die anders denkt dan hij deigt natuurlijk niet, of die andere opvattingen niet. Argumenten ontbreken hem kennelijk, vage indrukken en gespeculeer gaat hem beter af.

"Als je vorige week mijn naam en identificatieplicht op Google intikte, gaf dat vier hits, nu is dat al meer dan 100! Discussiespagina's, weblogs, nieuwssites, overal ontstaan discussies of reutelt de onderbuik van Nederland. Nieuwe ervaring, maar zeer leerzaam voor elke bestuurder/politicus.", Alexander Pechtold in zijn weblog naar aanleiding van zijn kritiek op de identificatieplicht in zijn nieuwjaarstoespraak als burgemeester van Wageningen.
Lees het 'Weblog van de burgemeester' met daarin ook de tekst van de nieuwjaarstoespraak op http://www.wageningen.nl