Waar blijft de ophef...

Fri Jan 14 12:23:52 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je leidt weer de aandacht af. Marc, van de inhoud naar mensen die erover
meepraten, die jij graag wilt zwartmaken.

De inhoud was een politicus die schuldig is bevondne van het achterlaten van
zijn vrouw na 9 jaar huwelijk en het stelen van haar paspoort om haar onder
Marokkaanse wet te kunnen dumpen en het ontvoeren van hun kinderen.

Mijn vraag was waarom elk woord en toontje en vakantie en hand van anderen
en o ja legaal hoerenbezoek van politieke tegenstanders door politici ook
van D66 en alle media in hypes breed uitgemeten wordt, terwijl deze zaak
lang door politiek en media m.u.v. internet en de telegraaf verzwegen wordt.

Dat Bernadette de Wit en vele anderen deze zaak niet verzwijgen is voor jou
aanleiding haar verdacht te maken. De vele anderen die dit niet willen
verzwijgen zullen ook wel weer niet deugen.

Fritz