Waar blijft de ophef...

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Jan 14 08:51:21 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

[192.87.5.178] , oftwel Miezemuijz, zich uitgevend voor de Antilliaan
Ricardo Santos de Crux, wrote in zijn steeds wederkerende manische (het
is weer zover) periode:

> Sorry meneer Fluks, er ging iets mis.

Nee, er ging niets mis. U bediende zich willens en wetens van een
verkeerde naam, zoals u als vandaal al eerder deed op de lijsten die
door mij beheerd werden, en voor welk vergrijp u  enkele keren ernstig
gewaarschuwd werd, waarna, bij ontstentenis van herneming, u van die
lijst bent gelazerd. Om welke u reden u nog steeds, zes jaar na dato,
jeremieert, zeurt, klaagt, miezert en huilt, zelfs op deze D66-gelieerde
lijst.
Interessante casus van geestelijk-emotionele verarming, als je het míj
vraagt.

> (Dit soort dingen hebben we in het verleden Hooligan Hein aan het
> verstand proberen te brengen,

Dat "we" is een symptoom van de onbenulligheid gekoppeld aan angstigheid
van de naamsmisbruiker (zich verschuilen achter een "we" is een vorm van
vluchtgedrag). Er was overigens geen "we". Er was één vandaal uit Delft,
een veertigjarig bijnzijn moeder inwonend pubertje met de bijnaam
Chefren (hij dacht dat hij een piramide was) en de hogelijk
gesfrustreerde maatschappelijke randfiguur  vd Muzenberg, die dacht dat
hij een schrijver was (nooit iets gepubliceerd, maar je mag illusies
hebben). Anyway, deze twee zich  "we" noemende postpubers, gedroegen
zich demate humorloos irritant, uitten zich zich dermate dom-beledigend
zonder enige zelfreflectie of  zelfrelativering, deze twee "we"
-zotteklappen bedierven met hun naargeestige en soms pathetische
gescheld, gejammer, gezeur en gezeik het lijstje op een dermate
onacceptabele wijze, dat deze "we" vriendelijk dorch doortastend aan de
zijlijn werden gezet.Ze huilen nog steeds na.
Eens kijken, wat zeikt manneke Muiz verder:

> maar dat was onbegonnen werk.

U kent het begrip werk niet, beste man. U hebt uw hele bestaan
georganiseerd rond het *vermijden* van werk, dus klets niet over  werk (
als ik u mag bidden).

> En zoals wel vaker wanneer een niet al te snugger persoon wordt
> geconfronteerd met zijn eigen onbenul,ging hij wild om zich heen
> slaan.

En zo slaat onze muijz tot de dag van heden wild om zich heen in en
langs allerlei door de gemeenschap hem ter beschikking gestelde lijstjes
en lijsten, zoals deze, waarin idealisten (of liberalen) geen censuur
proberen toe te passen, hetgeen dankbaar door deze patiënt wordt misbruikt.

> Een zekere Mairsil, die nota bene schreef dat hij bereid was
> Hein op zijn woord te geloven hoewel een door Hein gepostte mail
> wegens het soort hierboven geschetste problemen niet als bewijs
> kon gelden, werd door Hein voor 'Maislul' uitgekreten,

Inderdaad. "maislul", het moest niet mogen..... Masilul, wat een term.
In een land dat door begrippen als "geitenneukers" en "kutmarokkanen"
wordt gekenmerkt, is dat begrip Maislul toch iets ver-schrik-ke-lijks!
Gottegottegot, wat erg. Nee, maar hoe vre-se-lijk, vinnuniet, mejuffrouw?.
Beste Muislul, (ja je leest het goed: muis-lul) ik weet niet in hoeverre
jouw streng gereformeerde achtergrond je nog parten speelt, maar zes
jaar trauma en dus zeiken over een woord als maislul, je vermaakt me
weliswaar met je kleinburgerlijk gesputter, maar voor jouw bestwil: kom
er eens van los. Het is écht niet zo erg hoor, iemand maislul of muislul
noemen.

> en de hele lijst werd door hem voor 'Internetproleten uitgemaakt.

Tut tut tut, knul, de *hele lijst* , niet overdrijven en droog je
traantjes. We hebben het over een stuk of vijf á zes sociaal en
spiritueel veramde veelal werkloze internetters die hun sociale
identiteit ontleenden aan hun dagelijkse bijdragen aan obscure fora en
discusslielijsten. Ja, dat kleine kluppie kenmerkte zich toen, naar mijn
visie,( en die visie heb ik vrijelijk geuit,) door proletengedrag.
Internet-proleten dus, ik kon (en kan) tot geen andere conclusie komen.

> En passant  kondigde Hen aan dat hij zijn toon niet meer zou matigten.

Hen kondigde aan dat hij zijn toon niet zou matigten zolang het
proletengedrag persisteerde. So what? Nog steeds verdriet? Nog steeds
pijn dat uw speelgoedje werd afgepakt?

> Helemaal geen sprake dus van 'lik op stuk beleid' zoals hij deze
> lijst tientallen malen heeft proberen wijs te maken, maar gewoon
> van de veel voorkomende combinatie van monumentale domheid
> en eigendunk.

Twee eigenschappen waarop ik overigens bijzonder fier ben. Mijn
monumentale domheid heeft me door twee academische studies gesleept, en
mijn monumentale eigendunk heeft me aangezet tot succesvole
verzelfstandiging. Daar kan jij, met je kleinzielige "slimheid"  en je
gebrek aan eigenwaarde niet tegenop, manneke.

> (Hein heeft zelf ok weleens met identiteiten gespeeld, zal ik maar
> zeggen,

Hein (of was het Hen?) speelt graag met identiteiten. Dat is een teken
van monumentale domheid. Haha. Overigens won hij in zijn identiteit
"Gerard" de finale van de Nationale Soap Acteerwedstrijd  van de AVRO,
door jurylid  Gijs Scholten van Aschat hogelijk geprezen  (dat krijg je
met monumentale domheid, hahaha).

> en ondervond toen meteen hoe lastig het is om geen sporen
> achter te laten. Onder de naam die ik nu even heb geleend

Nix gekleend, geját, wanr origineel vermag je ook al niet te wezen.
Gejat, beste Muislul, want Ricardo zal het niet leuk vinden dat je zijn
naam hebt gekopieerd, en nu misbruikt. Ricardo werkt nu op zijn
strandpaviljoen op Curacao, en heeft dus geen weet van jouw misdraging
(ik zal hem als ik bij hem langs ga inlichten) maar het misbruiken van
iemands naam en op die naam posten is geen lenen maar proleterig jatten.
Muislullen en internetproleten doen dat, mensen met enig eigendunk niet.

> Wat is nu de conclusie?

Dat jij  nog steeds een internetproleet bent omdat je namen van derden
misbruikt, dat je ziekelijk bent gefixeerd op je trauma van zes jaar
geleden (speelgoed afgepakt door Hein) , dat je niet kan schrijven, dat
je wederom met zeiken, jeremiëren en zeuren demonstreert hoe onmetelijk
onbenullig je bent en welk een gebrek aan eigendunk je bezit. Feiten die
allang bekend waren, maar het is goed dat ze weer eens alhier zijn
gedemonstreerd.

> Nog een opmerking daarover: als je het niet in orde vint - speciaal
> voor Hooligan Hein spel ik dat met een T -

Nee, ventje, je maakte een domme schrijffout en probeert dat nu als een
soort beleid te verhullen. Maar mij misleid je niet, in mijn onmetelijke
domheid.

> Kortom, je bedient je eigenlijk van gelegenheidsargumentatie.

Nou, dat heeft lang gekost. Zoiets kan je ook in een a twee foutloze
zinnen te berde brengen. Tip: probeer je bijdragen eens te comprimeren.
Misschien dat er naast de twee mensen die je nog lezen een derde
bijkomt.....Leuk voor een "schrijver", toch?...Drie lezers...?