Waar blijft de ophef...

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Jan 14 08:27:41 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik,

Ik had ook altijd graag een Berberse kannibaal en kaper willen zijn die
slaven maakte onder de Hollandsche zeelieden die de Straat van Gibraltar of
Ad-Dar al-Bayda (Casablanca) passeerden. Helaas bleek ik een vlinders
verzamelende voddenkoopman te La Coruna te zijn zodra ik me had
ingeschreven voor een studiereis naar het Europese Parlement.

Tout plaisanterie a court:

Op welke punten zou D66 het beste de huidige regering kunnen doen
struikelen (doen ze tenminste nog iets positiefs)?

hv,u
------