Waar blijft de ophef...

muijz at DDS.NL muijz at DDS.NL
Thu Jan 13 18:40:05 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at dds.nl>:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Uiteraard heb ik dat.

Even bij de les blijven graag en niet een essentieele
passage geniepig vervangen door '(...)'.

>  Neen, er stond er 1 op

Toen je die pagina voor het eerst zag stond er wel
een stukje op, maar geen reactie.
Toen je Fritz terecht meende te moeten wijzen n.a.v.
zijn opmerking over doofpotten, verwees ik je naar de
pagina. Op dat moment stond er een stukje op, plus
een reactie van mij waarin ik de weggelaten reacties
citeerde. In de gauwigheid had je blijkbaar niet
begrepen dat *ik* die reacties had herpost, en schreef
je:

    De URL die ik gaf...
    http://www.amsterdam.pvda.nl/forum.php/view_topic/496
    suggereert overigens het tegendeel.

(Het kan natuurlijk ook zijn dat je het verschil niet
begrijpt tussen een bijdrage, en de reactie daarop.)

>  Als het gaat om aantijgingen, is dat per definitie mis - zelfs als die
>  aantijgingen blijken te kloppen (hetgeen we in het onderhavige geval
>  overigens niet weten). Degene die met z'n vinger wijst, dient ook z'n
>  gezicht te laten zien.

We weten ook nog steeds niet wie 'Deep Throat' was.
Sommige dingen kunnen niet naar buiten worden gebracht
onder de eigen naam. Maar bovendien, nogmaals:

>  Maar dan neem ik wraak als Erik vdM op dit D66-forum !   :-)))

Voor dit D66-forum moet je je eerst inschrijven en een
emailadres opgeven.
Op het PvdA-forum kun je elk adres invullen. Op het
PvdA-forum heeft het verwijderen van anonieme
bijdragen dus goed beschouwd geen zin, want van de
niet-anonieme bijdragen weten we ook niet of het
afzendadres wel bestaat.

Erik vdMb