Waar blijft de ophef...

Thu Jan 13 13:56:25 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>:
>Waar blijft de ophef...over de Amsterdamse PvdA-wethouder (stadsdeel
>Geuzenveld) die zijn ongehoorzame vrouw in het Marokksanse Rif-gebergte
>dumpte en haar hun kinderen ontvoerde...

>Natuurlijk past het politiek incorrecte verhaal (...) niet in de
>partijpropaganda die         ^^^^^^^^^^
 ^^^^^^                           ??
   ??     <-->  lijkt me niet consistent

 Fritz, dit is toch onzin ? Dit heeft toch niets met de PvdA te maken ?
 Dit is of een proleet die z'n vrouw iets aandoet of een uitwas in een
 scheidingsprocedure.

>De doofpotten en propagandamachines werken nog als vanouds.
 Die zijn er toch juist niet ?

 Zie:
 http://www.geuzenveld.amsterdam.nl/live/index.jsp?nav=1298&loc=164869&det=46820
 http://www.amsterdam.pvda.nl/forum.php/view_topic/496

 Fritz, je moet de PvdA bestrijden op inhoudelijke punten. Niet uithalen
 als een PvdA'er mogelijk iets raars doet in z'n priveleven (da's nota
 bene discriminatie).                            ^^^^^ !!
 Richt je pijlen liever op de sociaal-democratie indien je dat een verwer-
 pelijke ideologie mocht vinden, verouderd, of wat al niet meer.