God haat Nederland

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Tue Jan 11 19:06:21 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In de VS bestaat er ene Fred Phelps van de Westboro Baptist Church die
niets anders doet dan zichzelf continue belachelijk maken met zijn
strijd tegen de Amerikaanse samenleving en homos in het bijzonder.
Uiteraard pakt hij de tsunami met beide handen aan om zijn punt nog maar
weer eens te maken:

www.godhatesamerica.com

Ik dus maar eens een googlesearch gedaan om uit te vogelen of deze vogel
ook Christelijke volgelingen in Nederland heeft. Gelukkig niet, maar wel
deze satirische website:

http://home.planet.nl/~dooij051/godhaatnederland.htm

En wat blijkt, politiek correct Nederland kan er de humor niet van
inzien:

http://www.la-vita.nl/Nieuws/2004/10/28-1.htm

Da's nou jammer. Ik vind het altijd wel leuk en zinnig als extremisten
werkelijk zeggen wat ze denken en daarmee zichzelf volkomen belachelijk
maken.

Groeten,
Mark Giebels

P.S. Ik kwam overigens wel deze steunbetuiging tegen van een Nederlandse
neo-nazi:
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=165871