'Verplichte legitimatie absurd'

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Fri Jan 7 07:40:15 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja ze moeten het hebben van de schaapachtige gezagsgetrouwe burgers, en daar
schaar ik jou ook onder. Die zijn nog steeds bang voor het regelschorem. Jij
denkt dat het een politiestaat aan het worden is. Dat is het allang. Is er
ook maar iemand die, daadwerkelijk, tegen de nazistische
legitimatieverplichting ageerde? Tegen de bureaucratie die de gezagsgetrouwe
burger van het kastje naar de muur stuurt omdat het puntje niet op de i
staat?

Weer eens een voorbeeldje:
Een 120% huisje boompje beestje Zuster die een ONRECHTMATIG
deurwaardersexplooit krijgt waarin vermeld wordt dat haar hebben en houwen
binnen 10 dagen bij opbod verkocht gaat worden voor een dus NIET bestaande
belastingschuld van IS U ER KLAAR VOOR.... Euro 256,--
Het betrof een 6 maandelijkse onroerend goedbelasting die zij niet
verschuldigd was en de boekhouder al 3 brieven naar de belasting over had
gestuurd waarvan 1 AANGETEKEND.
Uiteraard had Zus daar ook al nodeloos voor betaald.
Zij is tegen de 60, het heeft haar veel tijd, moeite en geld gekost (meer
dan die E.256,-), die zij dus (ja hoe kom je erop) nergens kan verhalen.
Het eerste de beste particuliere bedrijf die zoiets flikt sleep je voor de
rechter, voor defamatie, tijd, geld, en mentaal lijden
Het ergste is de halve zenuwinzinking waar het schorem voor gezorgd heeft,
bij een vrouw, die nog geen vlieg kwaad doet. Die, als de overheid haar
gebood te poepen, ging vragen welke kleur ze dan wel beliefde.
Het is een politiestaat aan het worden zegt Ger....
Tihihihihahahahaha

Je kan echt leuk uit de hoek komen Ger, je werkt toch niet voor ze he?

MSN Search, for accurate results! http://search.msn.nl