What the hell happened in Fallujah?

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Fri Jan 7 01:39:12 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De Amerikaanse hegemonie moet zeker gesteld worden voor zover ze dat is, was
en zal zijn.
Olie is een niet onbelangrijk onderdeel van de optelsom.
Moraal, hoe weerzinwekkend ook, heeft hier geen plaats. (Ondanks
balkenende's normen en waarden {:-)))
De wat langdradige, grotendeels correcte opsomming in het artikel gaat er
niet echt op in.
Nederland, is een echte bottom feeder op globaal niveau. Holland heeft
redelijk grote economsiche belangen in de VS, en wil van beide kantjes eten.
Vandaar de kolonel op het nieuwsconferentie platvorm toen gisteren..
En 'wij', zonder feitelijke bewijzen, doen dus lekker mee. Frankrijk en
Duitsersland niet, en die hadden/hebben ook "redelijk grote economische
belangen"

Is dat wat Mark bedoeld met de goede bedoelingen van Bush?

Lenny die niet van de oorlog is, maar zijn dogma en karma goed in de gaten
houdt!

>From: Bart Meerdink <bm_web at xs4all.nl>
>To: Discussielijst over D66 <D66 at NIC.SURFNET.NL>
>Subject: Re: What the hell happened in Fallujah?
>Date: Fri, 07 Jan 2005 00:53:55 +0100
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Het verschil is dat Bush bereid is om zelf misdaden te plegen (zie ook
>Guantanamo Bay) met als enige remmende factor hoe anderen met meer
>beschaving het beoordelen (als ze het te weten komen). Vandaar ook het
>belang van PR en het manipuleren van informatie.
>
>En de Amerikaanse visie omvat vooral ook een eigen agenda die zeker niet
> [...]

Play online games with your friends with MSN Messenger
http://messenger.msn.nl/