Leve de democratie ! (was: Re: Vlaams belang ook bij andere partijen)

Thu Jan 6 23:30:05 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Lenny Bruce <lennybruce235 at HOTMAIL.COM> neemt de subject-regel helaas wel
 erg letterlijk...
>De van de wieg tot het graf mentaliteit zet niet aan tot eigen initiatief,
>waarom ook? Je krijgt de kans niet eens om van de nood een deugd te maken
>als buitelander in Nederland. Het creert wel een hoop ambtenaren/sociale
>werkers/ etc. etc. banen, waar dan de werkenden middels belastingen ook nog
>voor mogen betalen

 Ik word dit soort crypto-nazistische taal langzamerhand zo vreselijk beu !
 Alweer twee maanden marcheert hier het rechte gepeupel voorbij.

 ZEG NOU EINDELIJK EENS WAT JE DENKT. Idem Erik, idem Fritz. Jullie neuzelen
 maar wat met je rechtse praat. We mogen niet weten wat jullie echt vinden,
 wat jullie verborgen agenda is, wat jullie -als andersdenkenden- met jullie
 medemensen voorhebben maar we moeten wel voortduurend van jullie gekots mee-
 genieten. Walgelijk gewoon.

 Dit hoort op de discussielijst van het stormfront, niet op die van D66.

 Marc Fluks, Amsterdam