Lubbers bedankt personeel Unhcr

Fri Feb 25 12:24:07 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jij hebt kennelijk andere informatie dan ik, Henk,

Of neemt geruchten net zo serieus als de weinige feiten.

En je blijft maar veronderstellen dat een aangeklaagde allerlei andere
verantwoordelijkheden heeft dan zich te verdedigen of dat de aanklacht juist
was. Let wel dat hij haar niet aangevallen heeft en dergelijke. En wat was
de oplossing die klaagster met de aanklacht zocht? Oplossing waarvan?

Fritz