Lubbers bedankt personeel Unhcr

Fri Feb 25 09:54:27 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik begrijp niet waarom je een deelnemer, aangeklaagde, aan een procedure
verwijt, dat de verantwoordelijke opdrachtgevers en aannemers van het
onderzoek fouten maken... Je kan van klaagster en aangeklaagde zeggen dat ze
andere keuzen hadden kunnen maken en stappen kunnen zetten, maar zij zijn
daar juist vrij in. De onderzoekers en opdrachtgevers voor onderzoek niet.

Fritz