Lubbers bedankt personeel Unhcr

Wed Feb 23 17:46:10 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat remember ik,

En ik vond dat ook jammer.
Laat die laffe Annan hem dan maar ontslaan omdat het rapportje dat geen
bewijs bevatte en terzijde werd gelegd uitlekte uit Annans VN.

Maar wat is nu je punt? Omdat Lubbers de eer aan zichzelf houdt als Annan
geen man van een woord een woord is mogen honderden medewerkers niet
openlijk betreuren dat een goed leider moet opstappen? Of ben je het met me
eens dat Lubbers Annan voor zijn eigen draaikontenblok had moeten zetten.
Wat zou jij doen als je beschuldigd wordt zonder bewijs van sekesuele
bedoelingen tegen iemands wil?

Ze zijn nogal wat gewend bij de VN, en ik kan me voorstellen dat het
personeel laat merken het te betreuren een integer en goed leider  niet
kwijt te willen. Zeker niet als je weet dat er nogal wat mindere goden
dergelijke goed betaalde baantjes regelmatig ook mogen bekleden.

Fritz