Lubbers bedankt personeel Unhcr

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Feb 22 13:51:05 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk,
>
> Volgens een deskundige op een van onze nieuwsrubrieken was juist het feit,
> dat hij op zijn persconferentie na het eerste gesprek met Anan zei, dat hij
> diens vrouw op de zelfde wijze zou omvatten, reden voor Anan hem alsnog de
> wacht aan te zetten. Het zit hem soms in de details.

Precies Tjerk, het detail:

- Lubbers klapte uit de school?
- Lubbers bedreigde openlijk een monogaam huwelijk?
- Lubbers ongevoelig voor culturele verschillen ?
- Lubbers exporteerde de te vroeg uitlekkende rapporten
cultuur?
- Lubbers heeft een hekel aan rustig afwachten ?

Ik ben het wel met Fritz eens. Volstrekte openheid is altijd
het beste. En daar had hij - om met Eric te spreken - rustig
op kunnen wachten.

Ik zie zijn actie nu als een welbewuste poging de
beeldvorming omtrent hemzelf te beinvloeden.

- Lubbers ..... de/een zielepoot ????

Henk Elegeert