politiek correct

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Fri Feb 18 01:41:30 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Daarnaast krijgt anti-semitisme door vooral moslims vrij veel aandacht
als je afgaat op hun website. Wel lees ik er af en toe een vrij grote
angst voor stigmatisering in. Terecht of onterecht.

Overigens vind ik het meeste wat ze doen vooral symptoombestrijding
(melden en verwijderen racistische uitspraken), en daar worden we niet
veel wijzer van, vaak zelfs minder wijs.

Groeten,
Mark Giebels