Van misdunk naar misdaad

Thu Feb 17 23:19:41 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 17-feb-05, at 22:49, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Erik, Fritz, jullie beschuldigen voortdurend al wegdraaiende anderen
> van datgene dat je zelf suggereert te zijn.

Dat is jouw *mening*. Probeer 'm ook eens als
zodanig te presenteren, en vooral: onderbouw
je mening eens een keer. In plaats van als een
gestoorde kip maar wat aan te kakelen.

Daarbij zijn Fritz en ik gewoon twee individuen,
ieder met eigen opvattingen. Als jij meteen 'Fritz'
denkt wanneer je 'Muijz' ziet staan en andersom,
zegt dat vooral heel veel over jouw gestoorde
bovenkamer.

> Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG> kan gerust zijn: ik ben noch links,
> noch radicaal.  :-)

Je vindt moord 'prima' en je vindt dat Hirsi Ali
hier niet thuis hoort. Je bent dus extreem-rechts.
Een schandvlek voor deze lijst.

Dat wil zeggen: als je nog toerekeningsvatbaar
bent.

Erik vdMb