De welvaartstaat als pooier...

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sun Feb 6 22:33:42 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Dat het enge dingen zijn ben ik met je eens, dat het komt door "het welzijn
van velen ondergeschikt te maken aan het welzijn van enkelen" is een
onjuiste stelling.
Er is geen enkel oorzakelijk verband
Het is veroorzaakt door bureaucratische regelzucht.
Door alles op voorhand, rotsvast, dwangmatig, in regels vast te leggen.

Overigens geldt het plan ook voor mannen? Ik voel me wel een beetje
gediscri-meneer'd
Lenny

>From: "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at dds.nl>
>To: D66 at NIC.SURFNET.NL
>Subject: De welvaartstaat als pooier...
>Date: Sun, 6 Feb 2005 21:18:35 +0100 (CET)
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Nu het welzijn van velen ondergeschikt is aan de welvaart van enkelen,
>gebeuren er dus enge dingen als dit:
>    'If you don't take a job as a prostitute, we can stop your benefits'
>
>http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2005/01/30/wgerm30.xml
>

>Marc Fluks, Amsterdam

>(D66 at nic.surfnet.nl).
> [...]

Play online games with your friends with MSN Messenger
http://messenger.msn.nl/