ME

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Feb 4 18:39:53 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad Glenn,

En heb je de argumentatie gezien?
Mensen zouden zich maar gaan opsluiten en dat bevordert het genezingsproces
niet, aldus die XXX.
Wrerk doen wat je niet aankan omdat je ziek bent doet dat dan wel zeker en
hoezo genezen? Waarvan? Het is toch geen ziekte volgens die mafketel.
Waar haalt hij eigenlijk de expertise vandaan omdat te kunnen beoordelen?
De echte reden is wel duidelijk, zolang het geen erkende ziekte is hebben
mensen geen recht op een uitkering.

Ger.

NRC:
Het chronische vermoeidheidssyndroom, ook wel ME genoemd, is volgens
minister Hoogervorst geen officiële ziekte. Vorige week adviseerde de
Gezondheidsraad de minister om mensen die langdurig zwaar vermoeid zijn,
wel als ziek aan te merken.

Wat een XXX is die Hoogervorst.
Je zou bijna wensen dat hij zelf ME kreeg,dan buiten alle regels viel, en
omdat hij dan echt niet kan werken en toch thuis moet blijven dus ontslag
krijgt en zijn kapitaal moet opeten en dan in de bijstand komt.
Dit is geen bedreiging en geen belediging. Je kan niet voorzichtig genoeg
zijn tegenwoordig.

Glenn Mellonius
Haarlem.