sparen voor WW-uitkering

Tue Feb 1 15:40:35 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee Ger,

Net als jij mag je aantonen waarom jouw vragen relevant zijn. Als ik de
enige ben die ze kan beantwoorden zal ik dat zeker doen, zolang het ook
politiek inhoudelijk relevant is.

Nu ben jij de enige die beweerde dat de leeftijdsdiscriminatie in de WAO is
afgeschaft, en ik gaf onmiddelijk toe dat ik dat niet wist en nergens
gelezen of gehoord had. Dus ben jij de enige die kan aangeven waarop jij ouw
bewering baseerde of toegeven dat je je vergiste of verschreef.

Fritz