Achtste analyse peilingen: Afwijkend punt blijkt verkiezingsuitslag

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Dec 28 15:43:25 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op zondag, 25 dec 2005 om 10:51
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

>  Sommigen reageren op die onvrijheid door juist naar nog meer
> liberalisme
>  te streven. Maar dan wordt die beslismanie alleen maar erger. Wie
> weer vrij
>  wil zijn, wie van die beslismanie af wil, moet precies de andere kant
> op.
>  Die verlangt een ander systeem. En dat heeft de burger momenteel
> kennelijk
>  heel goed door.
>
>  Laat mensen maar beslissen over het beslis-systeem zelf.
>  Zelf kies ik overigens voor de systeemloosheid (niet voor de
> [...]

anarchisten?
radendemokratie?

op zo klein mogelijke schaal, en beslissen zo dicht mogelijk op de
doelgroep die het betreft.

maar ja, het globaliseren is al zo ver gevorderd, en de mensen die
ervan profiteren hebben de macht om te manipuleren. zucht.

ik ga maar een endje wandelen.

gr elma