Zevende analyse peilingen: Is D66 soms een confessionele partij ?

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Dec 24 23:06:18 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker heeft op zaterdag, 24 dec 2005 om 18:01 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Precies, een links-liberale achterban ;-)

vergeet niet feministisch, want daar had ik ze in '66 eigenlijk op
uitgezocht.
hadden imo het beste programma voor vrouwen en ook onderwijs.

en ik vind het begrip liberaal verwarrend.
wat wordt ermee bedoeld?
niet orthodox?
of voor zover mogelijk een laissez-faire economie?

zijn twee heel verschillende dingen.

ik zag trouwens dat ronald plasterk vandaag in de volkskrant zich
afvroeg wat de regisseur van het d66 afghanistan vraagstuk deze week nu
eigenlijk van plan is.
wil ik ook wel weten.
en degene aan wie we het het beste zouden kunnen vragen is imo bert
bakker toch? ;)

gr elma