vrede op aarde (was: Re: Judge Rules Against Intelligent Design

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Sat Dec 24 14:12:19 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Die Dekker is een gristen, hij presenteerde zijn boek in een zaal vol
gereformeerden, onder leiding van Andries Knevel. En dan zeggen dat ID niets
met creationisme te maken heeft. Brrr... enge mensen!

Maar voor wie toch al in de Kerstsfeer is: vrede op aarde (en in Afghanistan,
hehe).
Groeten,
Bert.