Aso censureert: Balkenende's uiterlijk niet langer vergeleken met Donner

Sat Dec 24 09:50:30 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>En de grote regiseur himself koopt een nieuwe bril en gaat naar de kapper
>opdat hij er precies hetzelfde uitziet als de Minister van Justitie...

 Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>,
>In de (ijdele) hoop dat we hem niet meer (als zodanig) zouden herkennen,
>en vooral de Belgen niet.

 Ik heb het plaatje nog even opgezocht. Het staat op,
    http://www.ad.nl/binnenland/article89133.ece

 Eerst dacht ik dat het een grap was. Manipuleren van foto's met de com-
 puter en zo. Maar het was dus geen grap, het was pathologisch.

 Wat ook geen grap is: de tekst op de bovenstaande pagina is aangepast !
 Alle referenties naar Donner zijn gewist ! Kennelijk *mag* het gedrag
 van de premier niet pathologisch zijn...

 Daarmee behelst het een pathologie in het kwadraat.