Kamp: 'Neen' D66 dieptepunt van het jaar

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Dec 19 14:23:48 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op maandag, 19 dec 2005 om 12:39
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ik eerder over een uitweg uit het Afghanistan-probleempie,
>
>  Op de radio het bericht dat de beslissing donderdag valt - de dag dat
>  het kerstreces aanvangt. Brinkhorst zou doelbewust zijn weggebleven in
>  het veilige japan...    :-)

schoothondsdolheid vond ik een goeie. :)

en jan blokker in de volkskrant denkt dat het koud opgediende wraak van
jaap de hoop scheffer is op balkje, die hem ooit een keer vernederend
versloeg in het cda, het jaar daarop werd dhs weggepromoveerd vanuit
een ministerspost in balkje 1 naar de navo.
nu gaat de hooggeplaatste navo functionaris balkje laten zien waar de
werkelijke macht ligt. ;}

dan valt het kabinet? (duimduim)

dittrich houd je rug recht, en de anderen ook.
lousewies zag er zondag in buitenhof strijdvaardig uit.

gr elma