Bush-Olie-Bos

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Dec 14 10:25:43 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Da kan beste een voute inschatting zijn Ger.
Kok die het zo 'voortreffelijk' deed kwam, volkomen
terecht, niet echt voor in het rijtje Beste MP's..
Incompetence breeds waar is Tineke Tolpoortje nu, enne
de fractielijder woont geloof ik niet eens meer in
NEEderland.
De Groningse Burgemeester deed het wel goed als
fractieleider maar die was net zo vlug weg als die
kundige D66 minister Wijers.

The system, the system, the system is all wrong
Mutabaruka
lenny

http://mail.yahoo.com