Afghanistan en Darfur

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Dec 14 10:04:54 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Ik ben het met je eens, wij moeten niet naar Afganistan en hierbij hoef ik
niet eens te verwijzen naar Lev Tolstoi, die al in een kort verhaal in de
19e eeuw schreef over een expeditie naar Tjetsjenie en Afganistan, waarbij
het russische leger in de pan werd gehakt, zoals dat overigens ook een eeuw
later gebeurde. Die baardige Talibanmannen zijn verschrikkelijk, maar wij
hebben er niets te zoeken.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht