Geheimzinnige campagne om de integratie te bevorderen

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Dec 13 10:34:54 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Ik deel je visie: integratie bevorderen met behulp van de kids. In de jaren
negentig heb ik me eens fel verzet tegen de voorgenomen bezuinigingen en
sluitingen van buurtspeelplaatsen, want een mooiere plek om de integratie
tussen de buitenlandse en Nederlandse ouders te bevorderen is er haast niet:
daar waar de kinderen met elkaar spelen. En ik kreeg nog gelijk ook, van een
PvdA wethouder van de dogmatische kant.

Groet,

Tjerk