Poolse salarissen > Re: Wat weten ze het weer zeg

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Dec 10 19:24:15 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op zaterdag, 10 dec 2005 om 19:10 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Terug naar gsloten grenzen en de gulden Elma, toen het leven nog goed
> was en
> we niet verplicht moesten "genieten" van al die "voordelen" van de EU.

sja, soms denk ik dat ook wel eens, maar dan meer over wat de
industrialisatie met de wereldbevolking en het milieu gedaan heeft en
doet.
ik wil nog verder terug ;), maar dan denk ik weer aan hoe mijn
voormoeders moesten sappelen om in leven te blijven, en dan zucht ik
maar weer een keer flink. ;{

gr elma