de vuile was van D66

Fri Dec 9 20:34:07 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET> over 'de vuile was van D66' (volgens de
 AIVD),
>Het heeft niets te maken met het COC. Ik vind dat verhaal van Marc-A
>sowieso complete flauwekul, maar de AIVD is er al helemaal niet in
>geinteresseerd (geweest).

 Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>,
>En, waar ging 'de vuile was van D66' dan wel over, Bert?
>Kom kom, het is nu toch geen geheim meer. ;)

 Ik heb (bij geruchte) vernomen dat het om een zelfmoordpoging zou gaan.
 Als dat juist is, dan hoeft 'de vuile was' wat mij betreft niet naar bui-
 ten. Sterker nog: het zou zeer ongepast zijn als wij zouden weten om wie
 het gaat. Zoiets is trouwens ook geen 'vuile was'. 't Is wel zo dat de
 AIVD (wat mij betreft: een noodzakelijk kwaad) zoiets behoort te weten.