Pim Fortuyn was pedofiel

Aart van Boeijen aleph at LUNA.NL
Thu Dec 8 10:57:01 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja maar er stond ook iets anders op de diskettes: 'de vuile was van d66' en
dat moet dan gaan over
Rotterdam en Rijnmond waar ikzelf een d66er uithang. Ik ben zeer benieuwd
wat er op al die
saaie maar brave borsten hier is aan te merken, soms een beetje blaffend
maar nooit bijtend zoals Fluks maar dan op z'n Rotterdams (een beetje humor
en niet dat zwaarwichtige eigen gelijk). Zou er eindelijk leven in de
brouwerij komen?

Aart van Boeijen

Download de gratis www.SPAMfighter.com vandaag nog!