FWD: Linkse stemmers beste beleggers

HESSE Eelco EHesse at EUROPARL.EU.INT
Thu Dec 8 09:32:31 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Original Message-----
From: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl] On
Behalf Of Henk Vreekamp
Sent: 06 December 2005 09:31
To: Martijn Meijering
Cc: D66 at nic.surfnet.nl
Subject: Re: FWD: Linkse stemmers beste beleggers
Al eerder heb ik op dit itempje proberen te reageren maar om de een of
andere reden ging het dan naar de lijsters afzonderlijk. Ik kan de
volgende noot toevoegen: onder mannenbroeders wordt traditioneel
verstandig belegd, gebaseerd op godsvrucht en wederzijds vertrouwen,
maar juist in die kringen is men het schip in gegaan met de Gebroeders
Baan uit Barneveld. Baantjes trekken met de hype rond hun
internetbedrijf rond de eeuwwisseling. Daarom scoren Christenunie en SGP
zo laag.  Iets heel anders: wie kent Wouter Kuijper uit Leiden, de man
achter www.sociaal-liberalepartij.nl ?
REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je zou er hooguit uit kunnen concluderen dat progressieve mensen wat
slimmer zijn dan al die neocons en neolibs in D66. Maar ja, slim zijn
zegt
nog niks over macht hebben. Domheid heeft minder moeite met geweld en
armoe...

hv,u
------

At 23:55 5-12-05 +0100, you wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Lieve democraten, en vooral de lekker linkse,
>
>Onderstaand bericht moet jullie toch vrolijk stemmen. Marc Fluks, grijp
je
>kans!
>
>:-)
>
>Martijn
>
>---
>
>Linkse stemmers beste beleggers
>
>Mensen die op een linkse politieke partij stemmen, beleggen doorgaans
> [...]
5/12_december/05-links-beleggen.xml

(D66 at nic.surfnet.nl).
Aanmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het
Afmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het