Atheist vs agnost over art. 23 GW

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Dec 5 00:54:01 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een goede vriendin van me is humanistisch weldoener. Uit een en ander
begrijp ik toch dat het genereuze atheisme van de humanisten toch wel
duidelijk een voorbeeld is van duplex, een theisme vanuit de controverse
met de conventionele gelovigen. Een godsdienst zonder kerkgebouw, een
principiele positieve menshouding e.d. Positief t.o. de Mens i.p.v. een God.

hv,u
------