CDA en D66 willen energiecompensatie

Sun Dec 4 23:26:24 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Zalm heeft inmiddels laten weten dat hij aftreedt als dit voorstel doorgaat.

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET>,
>Ik zei nog tegen Gerrit: Gerrit, dat kan wel wezen, maar het moet van Ger ;-)

 Okee, die is inderdaad erg leuk...   :-)

 Maar het bericht klopt toch ? Ik hoorde althans zoiets in het Buitenhof...

 Wordt er nog wel eens gesproken over een 'progressief tarief', trouwens ?
 Daar ben ik dus weer erg voor. Dan heeft de burger het eigen verbruik zelf
 in de hand (en men stimuleert het isoleren van woningen). Dan is zo'n MEP-
 heffing (die van mij is 48,59) ook niet nodig. Dan betalen verkwistende
 hoge inkomens gewoon meer per energie-eenheid dan mensen die deze dagen de
 kachel niet aandoen om op die wijze geld te besparen...

 Marc Fluks, Amsterdam