Fw: Urgent - Weer gevaarlijke tbs-er ontsnapt

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Dec 2 23:49:30 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Elma,

Vous avez écrit:
nou, ik steek stilletjes over en houd mijn alarm fluitje stevig vast. ;)

Wat is dat, een alarm fluitje. Is dat ook wat voor mij, als ik 's avonds
laat genoodzaakt ben de bus te nemen en dan uit mijn ooghoeken iemand in een
zwart jack en spijkerbroek (de kledij van mijn dader) zie staan en steeds
harder naar mijn huis ga lopen, een beetje in paniek raak en zelfs opgelucht
ben, dat mijn overbuurman, de kardinaal, op dat moment in zijn kappelletje
zit en mijn geschreeuw bij een mogelijke nieuw aanval wel zal horen en
ingrijpen, het liefst met een staf van god, zodat het voorhoofd van dat joch
in het zwarte jack splijt?

>  terwijl het misschien Sunny Boy wel was (-:

dat moet ik nog lezen. mooi?

Heel mooi, en heel triest, geen roman, maar welecht gebeurd en leest als een
trein.
gr elma

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra