D66-burgemeester uit parij vanwege koers

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Dec 2 07:57:25 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Dank voor het forwarden van die berichten, scheelt een hele hoop opzoeken.
En Erik, bovenaan de balk staat een rood kruis, eronder staat verwijderen.
Als je er op drukt terwijl een bericht blauw gaat het vanzelf weg.
tenzij jij denkt te kunnen bepalen wat hier welof niet voldoende is, dat
gaat jer namelijk geen ene moer aan.

Ger