Kabinet liegt over firma Veerman

Tue Aug 30 09:16:25 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Persoonlijk is Veerman ook dubbel en dwars voor het afschaffen van de
landbouwsubsidies
om de derde wereld wat lucht te geven en een kansje.

Het is echt zijn openheid voor de lobby van onze eigen straatarme boeren die
hem heeft doen zwichten,
en hij bidt nog elke dag God om vergeving voor zijn moeilijke beslissing
over de Hollandse positie in deze.

En hij doneert elke zondag een euro extra voor de missie naar Afrika in het
bijzonder...

Daarbovenop heeft hij nu arme Afrikanen uitgenodigd de hekjes rond zijn
boerderijen wit te schilderen, al gaat eiegnlijk zijn zoon daarover...

Goede vent hoor die Veerman, zouden we naar D66 moeten overhalen.