Welke D66-parlementarier gelooft ?

Wed Aug 24 12:08:23 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Volgens consistente theorieën kan het best dat er voor een bang (een begin
van energie, beleving van ruimte en tijd) een identiek heelal was. Zoals bij
veel systemen is een clash met een ander systeem zo'n mogelijke bang, die
een nieuwe beweging (energie) op gang brengt. Wat er voor zo'n botsing
gebeurde hoeft niet meer waarneembaar te zijn.