'Nederland kan concurrentie niet meer aan'

Wed Aug 24 00:26:38 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik wees ewrop dat de regeringsplannen juist de marginale (extra) lasten voor
werkenden  op minimum en middenniveau enorm verhogen, en dat de regering dat
weer moet repareren, helaas niet door die marginale lasten weer te verlagen.
Het rondpompen van geld, het crëëren van sigaren uit eigen eerst zelf met
premies en belastingpercentages betaalde dozen, neemt hand over hand toe.
Daar moeten we vanaf willen we een vtale open economie...