Aso fantaseert tienduizenden misdaden/jaar en interneert er kwistig op los

Fri Aug 19 08:52:22 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Daar waar de kranten gisteren melden dat de normen en waarden inmiddels
1 oo/oo van het Nederlandse volk achter de tralies heft gezet en dat het
onverdraagzame Nederland inmiddels met de UK bovenaan in Europa staat
daar waar het gat om de internering van het eigen volk, lees ik vandaag
weer dat de normen en waarden doelbewust nieuwe misdaad hebben gecreeerd.

Tienduizenden Nederlanders zijn beboet sinds de invoering van de identi-
ficatie-plicht. Hun misdaad: ze droegen hun persoonbewijs niet bij zich.
De normen en waarden wisten niet te melden hoeveel misdaden (en ik bedoel
dan: echte misdaden, dus handelingen waar iets serieus mis mee is) er met
de identificatieplicht zijn voorkomen.

Ik neem dus maar aan: geen. Een beetje misdadiger versiert immers een vals
persoonsbewijs. De burger die geen kwaad in de zin heeft, doet dat niet
en wordt als gevolg daarvan door psychiatrische patienten in Den Haag ge-
criminaliseerd.

Een fantastisch succes dus. De Nationale Ombudsman heeft er inmiddels de
handen vol aan.

Neen, het wordt nog wel iets met Nederland. Ik zie het weer helemaal zit-
ten.