Brinkhorst: gasbaten niet voor koopkracht

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Aug 16 13:39:01 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lekker slim hoor.
Men bezuinigd de economie kapot om het begrotingstekort terug te dringen en
nu er eenmalige baten zijn, als ze al eenmalig zijn, gaan we bruggen en
wegen bouwen en geld lenen om de economie te stimuleren.
Een gezin die zo met de centjes opspringt zit binnen korte tijd bij de
schuldhulpverlening.
Je wil dus dat we de economie eerst verslechteren door oa de gasprijs aan de
olieprijs te laten zitten. Van die extra opbrengsten wegen bouwen en dan
weer geld gaan lenen. Had dan dat bezuinigen ook maar achterwege gelaten.

Slimme jongens en meisjes daar in den Haag hoor.

Ger