Brinkhorst: gasbaten niet voor koopkracht

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Aug 16 12:21:18 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

16 augustus 2005, 10:08:32
DEN HAAG (ANP) - De extra gasbaten van de Staat moeten niet gebruikt worden
om de koopkracht van burgers te repareren, maar om te investeren in zaken
als wegen, bruggen en onderwijs. Dat heeft minister Brinkhorst van
Economische Zaken dinsdag gezegd.
Tjonge zeg, je zou de economie ook eens een beetje stimuleren minister van
EZ. Dat kan je als D66-er ook niet doen natuurlijk.
Laat mij nu denken dat je met een beter draaiende economie vanzelf geld
verdient voor die investeringen, maar ja, ik ben dan ook geen lid van D66.
Van wie zou hij een knal gehad hebben of was hij altijd al zo, een
geboorteafwijking of zoiets?

Je blijft lachen met ASO, al is het met kiespijn.

Ger