anti-aso-campagne

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Aug 13 08:35:55 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Reclamespotje beledigt Marokko en taxichauffeurs, en steunt het
normen-en-waarden gedoe van Baklje-2. En er zitten ook geen deskundigen of
intellectuelen in het bestuur van SIRE, op een tijdschriftuitgeefster en
een reclamedirecteur na. Armzalig zooitje managers dat zich in de politieke
cultuur begeeft als een ouderwetse meacenas. Totzover de beschrijving.

Maar ze zullen toch wel een staf hebben die een en ander voorstelt...
Misschien zou het een aardige WOBprocedure zijn om het besluit en vooral de
motivatie boven tafel te krijgen. Maar ja, deze hulporganisatie van Balkje
is een particuliere stichting - dus dat wordt klokkeluijen of gewoon
notulen en werkstukken achterover drukken wanneer men geen opening van
zaken geeft.

Het spotje vormt slechts een spiegel die de aso-bende zichzelf voorhoudt,
het publiek effect zal door het normbevestigende miniem of zelfs negatief
zijn. Zie de enorme mislukking van de jarenlange gezondheidsvoorlichting
richting alcohol consumerende jongeren die ook in haar tegendeel omsloeg.

hv,u
------