Koopkracht daalt belastingen stijgen --> Standpunt.nl

Fri Aug 12 14:07:41 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helaas constateer ik dat Bert glashard liegt over zijn "rechtvaardiger"
verdeling van de zorgpremies. Vaag blabla.

Er is niets rechtvaardig aan om minimumloners en beiden werkenden (ouders
bijvoorbeeld) duizend(en) euro's meer zorgpremies te laten betalen en er
netto procent(en) (gemiddeld) op achteruit te laten gaan,
en rijke(re) kostwinners al dan niet gepensioneerd duizenden euro's minder
te laten betalen dan hard werkenden en er zo gemiddeld hele volle procenten
op vooruit te laten gaan.

Het kabinet moet zijn eigen door VVD en D66 gedoogd maar liefst verzwegen
scheve en economisch fatale inkomensbeleid repareren.